SEMUA DAH BERAKHIR

 

akhirnya, aku memutuskan untuk berpisah dengannya. hari rabu, awal pagi aku menghantar sebuah mesej ringkas yang menerangkan maksud hatiku. aku ingin pergi dan tidak akan kembali semula padanya. sehingga hari ini, dia langsung tidak menghubungiku. mungkin itulah kata-kata yang memang diinginkannya sejak dulu. dan aku rasa, itulah keputusan yang terbaik sekarang. melepaskan orang yang tidak mencintaiku supaya hidupnya lebih gembira.

aku? aku rasa sedih. siapalah yang tak rasa sedih kalau melepaskan orang yang dicintai. malam tu aku mimpi ngeri gara-gara terlalu memikirkan dia. aku menangis dalam mimpi!

apapun, semuanya dah berakhir. i’ll not looking back for him. sekarang, someone is waiting for me. look very crazy for me. and i hope this is the last time i fall in love. huhu…very hurt.

One thought on “SEMUA DAH BERAKHIR

Leave a Reply

