aku ingin pulang

bosan… itu je yang aku rasa sekarang. erm, lapar juga. lepas ni nak balik ke rumah sekejap. nak masak, pastu makan. harap-harap takde budak ikut aku balik hari ni. dah takde maggie atau pun mi segera pun kat rumah sekarang ni. aku lupa nak beli hujung minggu lepas. kalau diorang datang, aku tak tahu la nak bagi diorang tu makan apa…

minggu lepas, masa diorang datang aku masakkan mi sedap. dua bungkus. mmg licin lepas dbahagi2 kat budak berempat tu. sudahnya, aku sendiri tak makan. memang bukan rezeki aku la tu. bila balik pulak, beli dua ketul chicken wing. belum sampai 10 minit dalam tangan, dah kena bawa lari oleh budak2 tu. huhu…kempunan nak makan chicken wing. sudahnya, di rumah aku buat sambal belacan je.

ahha…apa kata hari ni aku masak sambal goreng ikan bilis dengan kacang? dah lama betul tak masak sambal goreng tu. lepas tu masak sayur labu air dengan santan. erm, mesti sedap… tak sabar nak balik ni. perut dah berkeroncong…huhu…

Leave a Reply

