jangan ada dusta

ketika pertama kujumpa denganmu

bukankah pernah kutanyakan padamu

kasih…

takkan kecewakah kau pada diriku

takkan menyesalkah kau hidup denganku

nanti…

semua kuserah padamu

aku begini adanya

kuhormati keputusanmu

apa pun yang akan kau katakan

sebelum terlanjur

kita jauh melangkah

kau katakan saja….

memang kau bukan yang pertama bagiku

pernah satu hati mengisi hidupku dulu

dan kini semua kau katakan padaku

jangan ada dusta di antara kita

kasih…

aku memang suka sangat kat lagu ni. kata-katanya mendalam. maklumlah, orang dah pernah beberapa kali bercinta ni…mestila harap kekasih baru tu dapat memahami perasaan dia. harap dapat menerima diri dia seadanya. dan yang paling penting, mesti jujur dengan perasaan masing-masing.

kalau la ada sesiapa yang ada mp3 atau pun apa-apa cerita pasal lagu ni…janganla segan-segan nak kongsi ye. aku ingin sangat nak dengar lagu ni dimainkan kat laptop ni. tapi yang peliknya, asal nak download je…ada la masalah nya. tolong ye…

One thought on “jangan ada dusta

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s