Si Tompok dan Si Tompet

haha…(gelak sorang-sorang). lucu bila ingatkan apa yang rakanku ceritakan masa beli kuih kat kantin tadi. dia cakap, ada budak terkencing dalam kelas. pastu semua budak2 dalam kelas merungut ada bau kencing kucing. jadi, kawanku gelarkan budak tu si Tompok. si Tompok pulak bergaduh ngan budak yang selalu gaduh ngan dia. macam anjing dengan kucing. jadi, budak tu digelar si Tompet. haha…jadi, sekarang di dalam kelas 3M ada la si Tompok dan si Tompet.

semalam, lepas terkencing dalam seluar, kawanku terdengar si Tompet bercerita dengan kawan dia sambil pegang-pegang tangan. lepas tu dia cakap, kat dalam ni ada p***. terbeliak mata kawanku. sah, dah rosak betul-betul otak budak ni lepas tengok vcd lucah. imaginasi dia dah melangkau tahap budak umur 9 thn (ish3, seram….). kawan aku pun cakap, dia tak nak budak tu tengok dia lagi. semacam je… sambil tergelak, dia kata bimbang budak tu fikir yang ‘bukan-bukan’ plak nanti. mana tau dia terkhayal sesuatu yang ada dalam pakaian dia ni…

hm, itu la…sampai sekarang aku tersenyum dengan perasaan yang risau dan bimbang. senyum bila ingat kisah si tompok dan si tompet. risau plak bila fikirkan masa depan budak tu. dan risau jugak kalau dia ter imagine yang bukan-bukan kat depan aku….huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s