dah tengah malam

dia call. katanya dia dah beritahu ayahnya yang dia nak kawin denganku. seronok betul dia tadi. dia minta aku bersabar sementara dia kumpulkan duit. aku jawab, aku akan tunggu. aku rasa, aku semakin yakin yang dia betul-betul cintakan aku. aku cuma tidak mahu menaruh harapan terlalu tinggi kerana takut kecewa lagi. biarlah masa yang tentukan jodoh kami. yang pasti, sepanjang kami berhubung…aku akan setia pada dia. akan sayangkan dia…dan akan ambil berat pasal dia.

One thought on “dah tengah malam

Leave a Reply

