coretan

tengah tunggu Dewi jemput. katanya mungkin lewat sikit. aku tak kisah. sekurang-kurangnya aku ada masa untuk update kan blog aku ni. A call masa makan tengahari tadi. hm, ntah la apa perasaanku ketika bercakap dengannya. jujurnya, aku masih rasa sedih.

awal pagi tadi, aku asyik teringatkan H. rindu kat dia sampaikan airmataku mengalir tak henti-henti. harap adikku tak perasan aku menangis. aku sedaya upaya meng ‘cover’ tangisanku. tak mahu dia tertanya-tanya tentang kepelikan tingkah laku ku pada pagi ini.

Ya Allah…kenapa dengan aku ni? masih teringat-ingatkan H lagi sedangkan langkahku semakin jauh bersama dengan A. aku tak mungkin dapat berpatah balik. hampir semua orang tahu hubunganku dengan A. keluarga A pun dah bersiap sedia untuk menghantar rombongan meminang. aku dah tak mampu nak berbuat apa-apa kecuali menerima takdir hidupku. mungkin selepas berkahwin kelak aku akan mencintai A sebagai seorang suami. mungkin juga selepas berkahwin dengan A, aku akan dapat melupakan H. mungkin, mungkin, dan mungkin….😦

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s