this song is for you

hari ni aku rasa kembali bersemangat. awal pagi dia hantar mesej membangunkanku untuk solat subuh. aku bersyukur mimpi indah yang kualami malam tadi tidak berakhir. kami terus berhubung sehingga sekarang malah makin mesra. aku tidak dapat lagi menolak kata hatiku yang aku sangat memerlukan dia di sisiku. aku rasa hidupku kembali seperti ketika kami bersama dulu. cerah…murid-murid macam faham kegembiraan yang sedang kurasai. hari ni tiba-tiba ramai pulak murid tahun 1 yang menjenguk ke bilikku dan aku kembali melayan mereka dengan mesra.

lagu ni kutujukan khas buat dia. biarpun liriknya dari seorang lelaki kepada seorang wanita…tapi, bagiku ia cukup bermakna. itulah yang kuharapkan dari dia.

teringat selalu wajah kekasihku

saatku menuai lagu cuba engkau dengarkan

kutuaikan nada lirik lagu sederhana

kuceritakan kisah tentang kita

peluklah tubuhku bila engkau ragu

saat kau mulai terjatuh aku datang menyelamatkanmu

ini syurga kita tiada yang menguasainya

tempat kita bersandar dan bertakhta

tenang sayang kupasti akan datang

yakinlah aku menjemputmu

jangan menangis hapus air matamu

yakinlah ku tetap milikmu

tenang sayang kutepati janjiku

kerna kau wanita terhebat

peluk tubuhku matilah di pelukanku

biar seluruh jagat raya tahu

kau milikku…

 

Leave a Reply

