rintang

hari ni di sekolah, rupa-rupanya ramai yang cari aku. hal mcm ni dah biasa berlaku setiap kali aku tak ada di sekolah. cuma bezanya, hari ni aku sepenuh masa di surau menemani budak-budak membuat latihan menari. sakit juga kaki ni. rasa macam terseliuh je… balik awal sebab kena hantar adik g airport, tapi rupa-rupanya ada orang nak hantarkan dia. ish, budak ni. apsal tak habaq awai2…geram betul. kalau tak, memang aku akan tinggal di sekolah sampai petang hari ni.

dia pula seolah-olah orang hilang semangat. tiba-tiba dia memberitahuku tentang pandangan rakan-rakannya terhadap hubungan kami. ramai yang macam tak percaya kami bercinta malah, ada yang mengaku nak kat aku. diorang cakap, aku ni terlalu baik. hm..betul ke apa yang dia cakap ni? takkan la orang-orang tu nak kat aku…dan nampak aku ni baik sangat…risau jugak aku rasa. tapi, aku nasihatkan dia supaya tak endahkan kata-kata orang tu. yang penting kami gembira bersama dan ikhlas jalani hubungan ni. apa pun, inilah rintangan yang kami kena lalui.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s