i’m back!

kembali setelah beberapa ketika menyepi. byk perkara berlaku dlm beberapa hari ni. 1- berita pertunangan secret admirer ku. ntah napa rasa sebak dengar berita tu padahal aku dah buat keputusan untuk lepaskan dia dari hatiku. esok dia bertunang. bertunang pada hari lahirnya yang ke-25. tahniah pan…semoga bahagia dan pertunangan ini kekal sehingga ke jinjang pelamin.

2 – ntah napa utk kesekian kalinya aku teringat kat x boy aku. isk…rasa berdosa kat H. apapun, aku pasti perasaan ini akan menghilang satu masa nanti.

3 – perkhemahan di east valley, serian. huh..mencabar kesabaran sungguh! untuk pertama kali aku mandi d kolah…bersama dengan puluhan orang lain (semua perempuan la…) dah le tu…kena tidur kat khemah plak. tapi bila dah 4 hari 3 malam melalui pengalaman tu, aku rasa seronok plak.đŸ™‚ kenal ramai kawan…tau byk resepi masakan hasil perkongsian dengan kawan pelbagai bangsa dan…satu perkara yang tak dapat nak elak di mana-mana je aku pergi -> cepat-cepatlah cari jodoh. kalau tak ada, kami boleh tolong cari kan…isk…semudah tu ke nak cari jodoh???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s