at home

di rumah je hari ni. langsung tak keluar. lepas kemas rumah, aku bantu ida di dapur. nasib baik…sebab, kalau tak ke dapur confirm akan kena marah lagi. lepas tu, rasa segan nak makan then…kena tunggu sampai mak keluar baru la ke dapur.

tak sabar nak keluar menyewa. rumah dah dapat, hanya nak pindah masuk je lagi. lagipun, cuti sekolah hanya tinggal beberapa minggu. lepas tu, aku takkan bingung lagi fikirkan macam mana nak menghadapi leteran-leteran yang menyakitkan hati dan telinga ni.😦

Tuhan je tahu apa yang aku rasa sekarang. teman lelaki? agaknya dia pun ada masalah sendiri sekarang. jarang dah dapat mesej ngan dia. semalam, langsung tak ada. hari ni belum lagi. sedih ngan keadaan macam ni. kurasa, dia berubah. atau mungkin hati aku yang sedang bergolak ni juga sedang ingin berubah?????

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s