bosan!

baru pukul 3. aku dah rasa boring tahap gaban sekarang ni. nak balik, tapi adik masih lagi keja. hanya layan facebook dan chat ngan x-roomate masa di IPS. mata pun dah rasa makin kecik nih.

pagi tadi abang angkat aku call. dia cakap nak balik sarawak hari ni jugak. erm…bkn semalam dia cakap nak dah nak balik ke? dia cakap dia rindu sangat kat aku. dan aku sedar, dia tak lagi memanggilku ‘adik’ sebaliknya kembali memanggilku ‘sayang’. sayang…adakah perasaan itu masih lagi kuat di hatiku untuknya? sememangnya aku sudah benar-benar kecewa terhadap dia. can’t continue…later ya!

One thought on “bosan!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s