blueberry cheesecake

hm…macam sedap je aku tengok kat kedai kek semalam. lepas ni nak keluar ke bandar. mak cakap nak beli barang untuk buat biskut sebab biskut yang dia hantar di kedai dah nak habis. nak buat ke tak ye? alang-alang dah nak g kedai beli barang kuih. ah, beli je la…aku nak buat jugak kek tu.mana tau sedap…kang bole la buat sikit untuk celebrate birthday seti.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s