sunyi

tiba-tiba rasa sunyi.  tak hubungi dia langsung sejak pagi tadi. malam tadi, dia call dan beritahu dia nak memancing hari ni. biarlah, malas plak aku nak ajak dia keluar. dah takde minat nak luangkan masa bersama. rindu juga, tapi…kalau usaha untuk berjumpa jadi sia-sia…tawar juga hati ni. aku sedar, kami tak lagi macam dulu. kadang-kadang kurasa, semua kaum sejenis dia ni sama je. awal-awal je bersungguh, lama-lama makin malas.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s