malam 7 likur

sekali lagi, bulan ramadhan ni mengingatkan aku kepada seorang insan yang pernah mengisi hidupku. sungguh pun hubungan itu telah lama berakhir, namun memori yang terukir masih tetap ada di dalam ingatanku. aku masih sayangkan dia. dan sehingga kini masih tetap mengunjungi [more to stalking] facebook dia. huhu…tak pasti sampai bila rutin ini akan terus berlaku dalam hidupku. yang pasti aku ingin sentiasa tahu perkembangan dirinya. mana tau dia dah berkahwin,, bertunang ataupun dah ada teman istimewa. biarlah kehadiranku kini hanya sekadar angin lalu bagi dirinya…aku tak kisah.

malam ni malam 7 likur. raya tinggal beberapa hari lagi. duit plak dah hampir habis di belanja. rasanya raya tahun ni la kami belanja banyak giler! sabar je la. harap2 masih ada bajet untuk jalan raya nanti. dia dah janji nak jalan sama-sama raya tahun ni dan insya Allah akan datang ke rumah untuk beraya [bila pulak la dia nak bawak rombongan datang merisik ek…???]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s