menggatal

cuti akhir tahun dah bermula…lebih suka duduk di rumah, merehatkan diri…(padahal, hampir tiap2 hari kuar rumah. hehe). apa pun, untuk 2-3 hari ni, aku nak bersembunyi. sebenarnya dah tipu seseorang. aku cakap, aku di betong sekarang. bohong wajib namanya nie. mana taknya, kalau tak bohong, alamat kenala keluar dengan orang yang tak disukai @ laki orang merangkap bapak orang. huhu…apa la nasib! aku rasa makin rimas la sekarang bila si laki orang tu asyik call ajak keluar. yang si pakwe nie pulak, makin kuat melenting sejak tau si laki orang nie asyik ganggu aku. pantang betul dia bila aku lambat angkat call atau balas mesej. aiya…pening suda…. ntah apa2 la si laki orang tu gila menggatal nak ajak aku keluar. tau la aku nie setiausaha  yang baru. tapi, perlu ke sentiasa nak berhubung? i don’t think so…….aduhai…….tak cukup-cukup lagi ke dah 3 kali keluar bersama (kerana terpaksa dan tak dapat mengelak). cukup-cukup la tu…tak tahu la macam mana lagi bahasa sopan yang perlu diucapkan kepada si laki orang tu supaya tak mengganggu lagi di luar waktu kerja. kang cakap bahasa kasar, kita nie cari makan di tempat dia. tak pasal-pasal, silap hari bulan, dapat nama buruk plak. kontroversi sungguh! rasa macam nak letak jawatan pun ada nie. tapi, tak pa. sabar3… kang dah sampai masanya, selamat tinggal la kepada tempat kerja tu, kawan2 yg bekerja di tempat tu, dan individu2 yang berkaitan dengan tempat tu…aku pergi untuk mendapatkan kebahagiaan. chewaah…akhir kata yang sangat la jiwang…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s