aku tak biasa

mungkin diriku harus pergi selamanya darimu….

Aku tak biasa bila tiada kau di sisiku
Aku tak biasa bila ‘ku tak mendengar suaramu
Aku tak biasa bilaku tak memeluk dirimu
Aku tak biasa bila ‘ku tidur tanpa belaianmu
Aku tak biasa… Aku tak biasa…

Kucoba untuk terus berlalu dari hatimu, tapi tak bisa
Bayangan itu selalu menganggu dalam tidur, ‘ku menangis
Kini cintaku telah kaubagi
Tak sanggup kuhadapi semua ini

sedih…

pas tengok gemersik kalbu nie. tengok aqasha je, ingat dia. lebih2 lagi bila aqasha kenyit2 mata. huhu. teringat-ingat masa dia kenyit mata masa dia hantar aku ke UPM hari tu. aku terlalu rindukan dia. terlalu sayangkan dia dan terlalu takut kehilangan dia….

Leave a Reply

