monday blues!

Image

eeeh…gambar pakai baju tidur pulak! actually dah masuk opis sekarang ni. tapi hati masih kat dalam bilik, atas katil yang empuk dikelilingi bantal2ku yang wangi…ahahaha…

eja, ex K hubungi aku guna wechat. dia hubungi aku sebab dia nak kongsi hal terbaru tentang K. dia dan ex2 K, nak kenakan lelaki tu. eja cakap, perempuan yang baru ni siap mengaku lagi dia bini K. hmmm memang nekad betul la. aku cakap kat eja, aku taknak masuk campur. aku dah bertunang (konon…) jadi aku tak kisah, apa pun yang berlaku kat K. lagipun, boyfriend aku bukan K tapi, KA…boyfriend aku dah meninggal barah otak. bukannya lelaki kasanova yang asyik bertukar pasangan dan memeras duit perempuan…

huhu…K dan KA….rasanya dah 3 tahun aku bergelut untuk melupakan boyfriend aku, KA. i keep crying whenever i missed him. his the best man so far. but, apabila eja muncul dan beritahu yang K dan KA adalah orang yang sama…aku jadi keliru. kata eja, dah ramai perempuan yang diperdayakan oleh K termasuk dia sendiri. aku tidak mahu percaya yang KA yang aku kenal adalah orang seperti yang eja ceritakan. biarlah kenangan aku dengan KA, kekal yang baik-baik saja. pening kepala nak fikirkan tentang K yang entah sapa2 tu…asyik buat hal je. bagi aku, apa nak jadi kat dia jadi la..dia sendiri yang cari pasal. kenapa nak kaitkan dengan aku pulak? aku dah move on…dah tetapkan hati untuk terus bersama dengan MH…(bukan MH370 okay? eh, harap2 MH ni tak menghilang macam MH370 jugak. doa2kan lah ye…)

okay..saya nak sambung kerja dulu (skema..huhu)

Leave a Reply

